Mainītās lomas, no vietējās grāmatvedības uz personisko grāmatvedību.

 

Pēdējo 20 gadu laikā esmu redzējis veco, pazīstamos uzskaites rīkus, kas atrodami gandrīz tikai vairs prakses vietās. Patiesībā, izņemot uzticamo 10 -key over-sized drukāšanas kalkulatorus, un kafijas kannu, uzņēmumi sāk pāriet uz mūsdienu tehnoloģijām.

Lai gan lielākā daļa no mums labprātāk sazinās pa elektronisko pastu, un baidos, ka klients, kas pieprasa izdrukātu kopiju no savas nodokļu deklarācijas un tur kredīts, pie kredīta. Lai gan lielākā daļa mūsu pazīstamie rīki ir jaunināti, mums ir jāturpina sniegt pakalpojumus, kas balstīti uz novecojušu biznesa modeli.

Gadu desmitiem, vietējās grāmatvedības firma bija transactional-based bizness, tikai darbs, kad mūsu klienti mums atnesa kaut ko darīt. Mēs periodiski sagatavojām gada finanšu pārskatus un nodokļu deklarācijas, un varbūt nejaušo ad hoc projektus, ko klients visu gadu bija domājis. Mēs vērojām, bet klienti vairs nevarēja maksat un meklēja citas alternatīvas.

Šādas programmatūras draudzīgumu lietotājam kā QuickBooks un TurboTax kļuva dzīvotspējīgs risinājums uzņēmumiem, kuri vēlas sakārtot savu grāmatvedību, tax-preparation, un grāmatvedības darbību. Firmas priekšgalā vairs nav uz katra klienta finansiālā informācija atstāts novārtā, bet gan kā klienti sāka uzņemties to lomu, kas mums reiz piederēja.

Kamēr lielākā daļa sabiedrības vēlētos redzēt šīs revolucionāras pārmaiņas. Pēdējos pāris gados mēs esam daudz ieguldījuši jaunajās tehnoloģijās un apmācībās, lai kļūtu par uzņēmuma nākotni. Šī konkurenci ir iedrošinājusi uzlabot darba plūsmu, paātrināt, un paātrināt izmaiņas esošajos procesos, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un palielinātu gandarījumu.

Mēs saprotam, ka mūsu klienti var izmantot to pašu grāmatvedības instrument, kas mums ir, tiem nav būtiska, apmācība vai pieredze lai varētu lietot instrumentus, Tomēr viņiem nav tas, kas mums ir , Zināšanas! Turklāt tie nevar iztulkot, ko īsti šie skaitļi nozīmē un pārbaudīt, vai šī informācija ir pareiza. Tāpēc viņi vēl aizvien prasa palīdzību grāmatvežiem. Reklāmas kodu (kuponu) izmantošana šiem pakalpojumiem arī ir diezgan izplatīta populāra metode.

Klienta sākotnējo motivāciju turpināt grāmatvedību uz programmatūras netika aizstāta ar mūsu zināšanām, bet gan samazināja izmaksas. Kad klienti nodod savus ierakstus, viņi nezina, cik stundas mēs velta, lai apreikinātu un nonāktu pie vēlamā rezultata. Klienti nesaprota visas darbības, kas ir saistītas ar būtiska konsolidēto finanšu pārskatu sagatavošanu. Palīdzot mūsu klientam saprast to, kāda veida pakalpojumus mēs sniedzam, kļuva par atslēgu, lai izveidotu spēcīgu, ilgtermiņa attiecībām.

Lai jebkura sabiedrība varētu attīstīties, ir svarīgi, ka klienti ir nodrošināti ar ticamu, precīzu un savlaicīgu informāciju, lai efektīvi pārvaldītu savus uzņēmumus. Ja klienti vairs nav gatavi maksāt par tradicionālajiem pasākumiem,  viņi ir aizstājuši ar šādu pakalpojumu ieviešanu grāmatvedības programmatūru, iespējams, ka tā nav ticama, precīza un savlaicīga informācija ir viegli pieejama. ,bruņojušies ar šīm zināšanām, mēs nolēmām pārvērst mūsu biznesu ,klientu darba attiecības ar darbaspēku ar sadarbības un zināšanu koplietošanu.

Nevis šauri koncentrējoties uz apmaksājamo stundu, mums jāpanāk vienošanās pamatā ir fiksēta vērtība, kas nodrošina unikālu katra klienta vajadzībām. Mēs veidojām četrus unikālus pakalpojumus, ka klients, varētu pilnībā uzticēt savu informāciju mums.

Atbildēt